Välkommen!

Genom att registrera dig hos oss kan du diskutera, dela och skicka privata meddelanden till andra medlemmar i vår gemenskap.

Registrera dig nu!

Nya Inlägg

Hur får man poäng?

Y0da

Novice
LV
1

Meddelanden
38
Belöningar
5
Någon som listat ut hur man levlar?

Vet att jag fick lvl 2 av att byta min profilbild men annars ingen aning? haha

Det står väll på hemsidan? Aktivitet och att bidra med kvalitet content?

Största problemet jag har, är att logga in. Den säger nästan alltid, att det är fel lösenord.
Men man måste ju inte vara inloggad, för att se speltipsen. Är inte det meningen?

Största problemet jag har, är att logga in. Den säger nästan alltid, att det är fel lösenord.
Men man måste ju inte vara inloggad, för att se speltipsen. Är inte det meningen?
Funkar fint för mig om jag loggar in på hemsidan först och sen trycker forum :)

Vadå poäng? är det poäng för att sitta o skriva en massa skit i ett forum? Vad ska jag göra med poängen?

Det är ju bara skräp att få poäng i ett forum. Det tar bort syftet med ett forum. Man ska endast skriva om det finns något att tillägga eller hjälpa till för att man vill. Inte få poäng för att sitta o leka med information bara för att publicera en massa ordbajs ute för allmänheten. Ursäkta mitt språk.

Det är ju bara skräp att få poäng i ett forum. Det tar bort syftet med ett forum. Man ska endast skriva om det finns något att tillägga eller hjälpa till för att man vill. Inte få poäng för att sitta o leka med information bara för att publicera en massa ordbajs ute för allmänheten. Ursäkta mitt språk.

Poäng används för att följa användarnas bidrag till forumet, precis som på Reddit. Vi hoppas skapa en gemenskap där alla belönas, men vissa användare som vill bidra mer har friheten att göra det och kan sticka ut från mängden och belönas för att hjälpa till att bygga vår plattform.

Ingen kommer att belönas för att "publicera en massa ordbajs", men om du bara vill använda vårt forum för det och inte bry dig om priser eller belöningar så är det absolut också okej. Betrakta den här platsen som ditt hem och använd den till det du vill sålänge det inte bryter våra villkor / regler.

Jag är inte säker på om du använder mobil eller dator men din enhet eller webbläsare kan ibland ge dig en cache-/cookie-problem efter ditt första försök att logga in, då behöver du bara logga in igen. Vanligtvis fungerar det andra försöket helt fint för alla användare.

Om du upplever problem med att logga in igen, var god kontakta en administratör så löser vi situationen.

Tillbaka
Topp