Välkommen!

Genom att registrera dig hos oss kan du diskutera, dela och skicka privata meddelanden till andra medlemmar i vår gemenskap.

Registrera dig nu!

Nya Inlägg

SPELTIPS.INC EGEN SPREADSHEET?

Emil

Administrator
Forumpersonal
LV
0

Meddelanden
28
Tjena,

Som nästa steg i riktning mot toppen så har vi på SPELTIPS.INC valt att fokusera på uppbyggnaded av vårt eget Spreadsheet. Detta för både våra egna rekare, men även för ALLA användare att kunna fylla i "statistik" på deras matcher och kunna skapa sina egna spreadsheets. På så sätt kommer ni alla ha möjligheten att visa er statistik på era "Användare profiler" och bygga upp en bas med följare.

Min fråga till er lyder,

Vad är ett MÅSTE när det kommer till spreadsheet?

Kom gärna med all feedback på hur vi kan skapa Sveriges BÄSTA spreadsheet. Tänk gärna också på att det ska vara användarvänligt att fylla i och inte ta 20 minuter per spel.

1711861618163.png

Tacksam för svar!
/Emil

Jag hatar att fylla i "Land" och "Liga" sektionerna på Sharps, speciellt när de inte har ligan jag spelar på, väldigt frustrerande och behövs inte.. Syns inte heller när man fyllt i land osv.

Enligt mig behövs bara hemmalag/bortalag - Vad är spelet? Vilket odds?

Bara min åsikt.

Sen är det viktigt att få fram antal spel, vinst procent och ROI så att man kan se vilka rekare som går plus mest 👍

Tycker många spreadsheets visar bra information och är tydliga. Men mycket onödiga saker att fylla i som nästan gör det tråkigt att fortsätta. Sen att inte spreadsheets är låsta gör det ännu tråkigare då folk kan fuska på långsikt och man vet aldrig riktigt vilka spreadsheets som är legit och inte..

Önskemål från mig: ALLA Spreadsheets är LÅSTA efter matchen startat. (Man ska inte ge möjligheten till olåsta spreads som andra gör..

Jag hatar att fylla i "Land" och "Liga" sektionerna på Sharps, speciellt när de inte har ligan jag spelar på, väldigt frustrerande och behövs inte.. Syns inte heller när man fyllt i land osv.

Enligt mig behövs bara hemmalag/bortalag - Vad är spelet? Vilket odds?

Bara min åsikt.

Sen är det viktigt att få fram antal spel, vinst procent och ROI så att man kan se vilka rekare som går plus mest 👍
Tjena,

Absolut där finns mycket information som inte egentligen behövs. Bara tidskrävande att fylla i. Vi vill göra det enklare för varje person att skapa deras Spreadsheet i vårt Forum och samtidigt visa all statistik som önskas.

Tycker många spreadsheets visar bra information och är tydliga. Men mycket onödiga saker att fylla i som nästan gör det tråkigt att fortsätta. Sen att inte spreadsheets är låsta gör det ännu tråkigare då folk kan fuska på långsikt och man vet aldrig riktigt vilka spreadsheets som är legit och inte..

Önskemål från mig: ALLA Spreadsheets är LÅSTA efter matchen startat. (Man ska inte ge möjligheten till olåsta spreads som andra gör..
Håller med dig. Våra Spreadsheets kommer garanterat vara låsta och omöjliga att ändra i efterhand.

Ha med så mycket statistik som möjligt. Det är facit till vinnande spel.

Tjena,

Som nästa steg i riktning mot toppen så har vi på SPELTIPS.INC valt att fokusera på uppbyggnaded av vårt eget Spreadsheet. Detta för både våra egna rekare, men även för ALLA användare att kunna fylla i "statistik" på deras matcher och kunna skapa sina egna spreadsheets. På så sätt kommer ni alla ha möjligheten att visa er statistik på era "Användare profiler" och bygga upp en bas med följare.

Min fråga till er lyder,

Vad är ett MÅSTE när det kommer till spreadsheet?

Kom gärna med all feedback på hur vi kan skapa Sveriges BÄSTA spreadsheet. Tänk gärna också på att det ska vara användarvänligt att fylla i och inte ta 20 minuter per spel.

Visa bilaga 20

Tacksam för svar!
/Emil
Grundläggande info är allt som krävs egentligen. Land mm är överflödigt :) Mindre lull-lull och mer basinfo som behövs. Lag, tid, dag, spelval, insats :)

Senast ändrad:
Vi behöver bara ett spreadsheet som är enkelt att förstå och enkelt att fylla i. Men såklart frivilligt att fylla om man vill ha slutresultat för att komma ihåg vad en match slutade utan att behöva gå in på FlashScore eller LiveScore. Sedan kan man väll välja att fylla i spreadsheet i Kronor eller Units. Det alternativet borde va med INNAN man gör ett spreadsheet. Det är vad jag tycker. Men såklart, lättare sagt än gjort :)

Ser fram emot att börja använda spreadsheets, kommer bli nytt för mig, vet bara att jag har förlorat mycket genom livet, så skall bli kul att få lite överblick och förhoppningsvis få lite gröna siffror. Detta meddelande kan ni inte använda till nånting alls, men nu vet ni att det finns nån som längtar iaf 😅 och är evigt tacksam för att vara med i denna community 🙏

Tillbaka
Topp